Saturday, January 1, 2011

CONTEST AKU DAN KACAMATA


Nak join contest ni leh klik banner..


Ni la gambo yang dipertaruhkan... Hehehe actually ni gambo masa nak driving balik kampung masa hari raya 2009.. Chewahhh, ni ngah testing spek itam baru... Ni la pestime aku beli spek itam eh actually bukan aku beli pun, tunang aku atau hubby aku skang yang belikan spek ni.. Masa nak beli baju raya kat jalan TAR, tetibe Encit Lee kata jom la kiter bergaya tahun ni ngan spek baru, so die belikan la aku spek itam ni, die pun beli spek itam satu.... Walaupun raya asing2 hehehe poyo je nak sama kan...

Tapi aku ni bukan leh pakai spek itam sebarang, kang mulalah pening2... Huhu kene beli yang original baru ok, tapi yg ori mahaiii kot... So kesimpulannye sebab tu la aku tak gemar sanagt pakai spek itam...

Nak tag
1. Dorin
2. Deena

2 comments :

  1. toing2..tuan tnh dtg jenguk..all da best ya

    ReplyDelete
  2. i kena tag ey??ok2..will join..tapi tengok kat entry tuan blog, xde date line lah??

    ReplyDelete

Pstttt.. Tekiu ya!


















Tweet

Share




Sebarkan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails